facebook bip
  +48 41 367 64 89

  Aktualności / "Przytul Ziemię" - Szkolny Konkurs Fotograficzny

2023-04-21 "Przytul Ziemię" - Szkolny Konkurs Fotograficzny

 

W dniu 21 kwietnia 2023 r. rozstrzygnięty został konkurs fotograficzny pt. „Przytul Ziemię”.
Organizatorem tego przedsięwzięcia było Szkolne Koło Ligi Ochrony Przyrody, w ramach tegorocznych obchodów Dnia Ziemi.
Celem konkursu było uwrażliwienie uczniów na piękno przyrody, dostrzeganie w niej niezwykłych detali
a także rozwijanie wśród dzieci umiejętności obserwacji natury i jej dokumentowania.
Temat konkursu okazał się bliski uczniom naszej szkoły, którzy licznie przystąpili do działania.
Wykonali piękne zdjęcia, przedstawiające zarówno świat zwierząt, jak i roślin.
Uwzględnili różne krajobrazy i wykazali się ogromną pomysłowością.
Każda fotografia przepełniona była ogromnym uczuciem do prezentowanego obrazu przyrody ożywionej i nieożywionej.
Oglądając galerię zdjęć, można stwierdzić, że nasza Ziemia została mocno „przytulona”  przez uczniów Ósemki
i tegoroczne jej święto- Międzynarodowy Dzień Ziemi był wyjątkowy.

Nagrodzeni w konkursie uczniowie klas I-III:
I miejsce: Marcel Kowalczyk kl. Ic
II miejsce: Michalina Stolat kl. Ia
III miejsce: Alan Smelcarz kl. I b
Wyróżnienie: Hanna Wychowaniec kl. IIIb
                 Lena Kwiatkowska kl. IIb
Wyróżnienie specjalne: Tytus Zatora kl. Ic
  
Nagrodzeni w konkursie uczniowie klas IV- VIII:
I miejsce: Maja Dębińska kl. IV c
II miejsce: Dawid Stasik kl. VIII a
III miejsce: Natalia Wójcik kl. VI b
Wyróżnienie: Olga Gołębska kl. VIIIa
                          Maja Nowakowska kl. VIIa
Wyróżnienie specjalne: Gabriela Krzysztofik kl. 8d

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie, a nagrodzonym uczniom gratulujemy!
 
 


 INFORMACJE
 KONTAKT
Szkoła Podstawowa nr 8
im. Wojska Polskiego w Kielcach

ul. gen. Józefa Hauke - Bosaka 1
25-217 Kielce
tel. +48 41 367 64 89
sekretariat@sp8.kielce.eu
© Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojska Polskiego w Kielcach
Wykonanie: web-market.pl
Strona wykorzystuje pliki cookies.